Jön a kötelezős kampány, amely mostanra leginkább csak az öreg autókat érinti
Tizenöt éve még milliók elfoglaltsága volt ilyenkor az ajánlatok böngészése.
Tizenöt éve még milliók elfoglaltsága volt ilyenkor az ajánlatok böngészése.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
Jelentősen emelkednek a fedezetlenségi díjak.
Még mindig rengeteg autósnak esik év végére a kgfb-évfordulója, érdemes körülnézni, hol a legjobbak az ajánlatok.
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás díjtarifájával volt gond.
Az autók kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási díjai egy év alatt mintegy 5 százalékkal emelkedtek, a biztosítói kárkifizetések pedig 12 százalékkal nőttek a szerviz- és alkatrészköltségek drágulása, a devizaárfolyam-változás és az infláció hatásaként.
Átlagosan 15,2 százalékkal kell többet fizetniük azoknak, akikről kiderül, hogy érvényes kgfb-szerződés nélkül vesznek részt a közúti forgalomban.
Már az első félévben is 10 százalékkal több baleset történt, mint egy éve, ami gyorsan meglátszik majd az biztosítások árain.
A biztosítók szövetsége szerint egyre több olyan megkeresést kapnak, hogy lejárt okmányok esetén nem akarnak fizetni biztosítók.
Drága mulatság lehet a kötelező biztosítás annak az autósnak, aki elfelejti befizetni az éves díjat, vagy a fordulónapra felmondott szerződés helyett nem köt időben újat. Extra pénzt kell fizetnie a biztosítónak, kivonhatják a forgalomból a kocsiját, és ha balesetet okoz, állhatja a vétlen autós minden kárát.
Az MNB szerint a Signalnál komoly hiányosságok voltak.
Még egy hétig lehet felmondani az évfordulós kötelezőt.